מדיניות המדיה החברתית

פעילות בעידן הדיגיטלי

טכנולוגיות חדשות מעניקות לנו בפרוקטר אנד גמבל הזדמנות ייחודית להרחיב את עסקינו ולהקשיב, ללמוד ולחזק את הקשר עם צרכנים, בעלי עניין ואנשי החברה, באמצעות שימוש במגוון סוגי מדיה חברתית.

רבים מעובדינו ושותפינו משתמשים במדיה החברתית כחלק מעבודתם היומיומית. כאשר אנו משתמשים במדיה החברתית, חשוב להבין שחוקים רבים ברחבי העולם מפקחים על מה שפרוקטר אנד גמבל יכולה לומר על עצמה כחברה ועל מותגיה ומוצריה במדיה החברתית, בדיוק כפי שהם מפקחים על המסרים המועברים באינטראקציות עסקיות רבות אחרות.

פרוקטר אנד גמבל פיתחה מדיניות עולמית למדיה חברתית, המתארת את עקרונות השימוש, כמו גם את הסטנדרטים והנהלים לפיהם עובדיה ושותפיה צריכים לנהוג, בשיתופי פעולה פנימיים או חיצוניים או בחייהם האישיים. אם היינו מתמצתים את המדיניות שלנו בשתי נקודות, היינו אומרים: 1. להפעיל שיפוט טוב ו-2. לפעול בהתאם למטרות, לערכים ולעקרונות שלנו, כמו גם לפי כל החוקים החלים במדינות בהן אנו פועלים.

להורדת מדיניות המדיה החברתית שלנו

קבוצת חברים מתבוננים יחד בצג טלפון

מידע נוסף