1. בית
  2. מי אנחנו
  3. הגישה שלנו
  4. הגישה שלנו לחדשנות

הגישה שלנו לחדשנות

לחשוב קדימה מהתחלה

חדשנות היא חלק מה-DNA שלנו כבר יותר מ-175 שנים. כך אנו מחוללים צמיחה, מגדילים ומחדשים קטגוריות, מפחיתים עלויות ומספקים חוויה חדשה.

מחקר ופיתוח

אנו מאמינים שחדשנות מתחילה בצרכן. אנו מפיקים תובנות על חיי היומיום של הצרכנים כדי שנוכל לשלב את "מה שצריך" עם "מה שאפשרי". המטרה שלנו היא להציע לצרכנים את האפשרות להנות ממוצרינו בכל רמות המחיר, כדי לעודד העדפה למותגים שלנו ולספק ללקוחותינו ערך משמעותי.

מאז הקמת החברה ולאורך כל תולדותיה אנו יוצרים חדשנות במוצרינו, כמו למשל בטייד, אורל-בי, פנטן, פיירי, פמפרס, סוויפר וג'ילט. אנו גם יוצרים חדשנות חברתית עם תוכניות כגון מי שתייה בטוחים לילדים במדינות נחשלות.

טכנאי מעבדה מתבונן בדגימה



היסטוריה של חדשנות

עם מוצרים כגון Gillette Fusion Proglide עם טכנולוגיית FlexBall ברור שפרוקטר אנד גמבל מחויבת לחדשנות במותגיה. החדשנות מתקיימת מעבר למותגים. מימינו הראשונים, אנו מחדשים גם בניהול עסקי ובנושאים חברתיים.

ב-1887, 50 שנה לאחר הקמת החברה, יזמה פרוקטר אנד גמבל חידוש חברתי בצורת תוכנית חלוקת רווחים. החברה, שהוקמה על-ידי וויליאם קופר פרוקטר, הכירה בכך שהאינטרסים של החברה ושל עובדיה צריכים להיות זהים. תוכנית חלוקת הרווחים שלנו היא אחת הותיקות והממושכות ביותר בארצות הברית.

גם השקענו משאבים לתוך שינוי האופן שבו עסקים פועלים. בשנת 1920, P & G הכריז על תוכנית למכור ישירות אל החנויות באותם תנאים שנתנו סיטונאים. העובדה זו אפשרה לנו להתמודד תנודות מכירות עונתיות עם סיטונאים ולהימנע פיטורי עובדים. המהלך גם התייצב ייצור שינה את הדרך בה סחר המכולת פועל.

בשנות ה-30 של המאה ה-20 הנהיגה פרוקטר אנד גמבל דרך חדשה וחדשנית לשיווק מותגים ולהגיע לצרכנים באמצעות "Ma Perkins", אחת מאופרות הסבון הראשונות בעולם ששודרו ברדיו. בעוד שחברות אחרות העניקו חסות לתוכניות, אנו הקמנו חברת הפקה משלנו שתנהל את התהליך כולו.

ב-1941 הייתה פרוקטר אנד גמבל מהחברות הראשונות שהגיבו באופן רשמי לפניות מלקוחות ובכך יצרה את קשרי הלקוחות.

החדשנות העסקית ממשיכה כיום במספר יוזמות. לדוגמה, פרויקט Clay Street הוא משאב שיצרה פרוקטר אנד גמבל על מנת לעודד חשיבה חדשנית ו-Signal P&G הוא אירוע המוקדש לבניית מותגים דיגיטלית. השקנו גם את Consumer Pulse, תוכנית המאפשר למנהלי המותגים לבחון את השיח והדעות של הצרכנים על מוצרינו. לאחרונה, הקמפיין שלנו למשחקים האולימפיים זכה לשבחים רבים וגם פתחנו מרכז חדשנות חדש בסינגפור.

כדי ללמוד עוד על החידושים האחרונים, קראו על החידושים האחרונים שלנו

תמונת ארכיון בשחור לבן של עובדים

מידע נוסף