החוזקות העיקריות שלנו

הכח לשנות

כדי להוביל בשווקים בהם אנו פועלים, עלינו להצטיין בחמש חוזקות עיקריות: הבנת הצרכן, חדשנות, בניית מותגים, Go-to-Market וגודל. תכלית עשייתנו, מכוונת להובלה בתחומים אלה.

גרפיקה כחולה המתארת את החוזקות העיקריות של P&G

הבנת הצרכנים

כדי להבין טוב יותר את הקהילות והצרכנים שאנו משרתים, אנו מאתגרים את האופן שבו נערכים מחקרי שוק. אנו עורכים מדי שנה אלפי מחקרים. התובנות שלנו מאפשרות לנו להתעדכן במה שצרכנים צריכים היום ומחר, לפתח חידושים מוצריים המתאימים לכך, ולתקשר טוב יותר עם הצרכנים שלנו.

חדשנות

כיום אנו ידועים בעולם כאחת החברות היצירתיות והפוריות ביותר בתחומי חדשנות. עם זאת, רק לעתים רחוקות אנו פועלים לבדנו. יותר ממחצית המוצרים החדשים שלנו מכילים לפחות מרכיב אחד של שותף חיצוני. התוספות האלה סייעו לנו לזכות בהכרה עקבית בהישגינו מטעם ה-IRI New Product Pacesetters Report, דירוג שנתי של החידושים הגדולים ביותר בתעשיה שלנו.

בניית מותגים

פרוקטר אנד גמבל היא חברה של מותגים מובילים. 14 מהמותגים שלנו משיגים מכירות שנתיות של כמיליארד דולר מדי שנה ו-23 מותגים משיגים מכירות של 1-10 מיליארד דולר בשנה. כמעט כל מותגי מיליארד הדולר שלנו, והרוב המכריע של שאר מותגינו מדורגים במקומות הגבוהים בתחומם. כל אחד מהם ממשיך לצמוח ולהציע ערך ניכר.

Go to Market

פרוקטר אנד גמבל מדורגת באופן עקבי כספקית מובילה בקרב קמעונאים. אנו גם זוכים לעתים קרובות בהכרה כמובילי ענף בשורה של יכולות, לרבות אסטרטגיית החברה הברורה ביותר, מותגים בעלי מטרה, עקרונות עסקיים איתנים ומוצרים חדשניים ותוכניות מתקדמות למשק הבית.

גודל

כאחת החברות הגדולות בעולם למוצרי צריכה, פרוקטר אנד גמבל נהנית מיתרון הגודל במותגים, בעסקים, בתפעול ובעובדים. גודל החברה מאפשר לנו לחלוק ידע, להעביר טכנולוגיות, לטייב את ההוצאות שלנו ולנתב את משאבינו על מנת לשרת טוב יותר את הצרכנים ולהמשיך להתייעל ולשפר את הפריון.

מידע נוסף