מאמצי המותגים

מותגים רבים. מטרה אחת.

אנו גאים בכך שכמה מהמותגים המובילים שלנו נגישים לכ-70% מאוכלוסיית העולם. כל אחד מהמותגים שלנו מחויב לספק ביצועים וערך מעולים, לצד נזק סביבתי מופחת.


אנחנו לא מרחיבים את הדיבור על היבטי הקיימות של המותגים שלנו. אנחנו מעדיפים שתתמקדו בהשגת חיוך בריא יותר, כביסה לבנה יותר ונוחות רבה יותר במשפחה. עם זאת, אנחנו רוצים שתדעו שמאחורי הקלעים אנחנו מקפידים לשלב שיקולי קיימות בכל שלב במחזור החיים של כל אחד ממוצרינו.

כשאתם מניחים מוצר של P&G בעגלת הקניות, חשוב לנו שתדעו שהוא מבטיח נזק סביבתי מופחת- ואנחנו ממשיכים לפעול ללא הרף, כדי לצמצם עוד יותר את הנזק לסביבה.

המותגים שלנו: צמצום טביעת הרגל הסביבתית

אנו משלבים שיקולי קיימות בכל היבט של המוצרים שלנו - מהתכנון הראשוני עד לייצור, לאריזה ולהשפעה החברתית.

אינפוגרפיקה של תהליך הייצור של טייד

מביאים את הקיימות הביתה

אריאל לכביסה במים קרים: מעלי תירס לכביסה נקייה

מאמצי חדשנות, הנערכים בשיתוף מומחים מחברת הכימיקלים "דופונט", מסייעים לנו להפוך עלי תירס ופסולת, שעד כה התעלמנו מהם, למרכיב עיקרי ב"טייד לכביסה במים קרים". הפיתוח מוטמע בשלב הראשון; זהו תקדים בתעשייה והוא ישנה את ייעודן של 7,000 טונות פסולת חקלאית מדי שנה. המוצר החדש יגיע לשווקים באביב 2017. זהו צעד קטן, אך אנו חושבים על המשמעות של פרויקט בקנה מידה גדול שכזה לטווח הארוך. למידע נוסף.

אריזת "אריאל לכביסה במים קרים"

Olay  

  • Olay, יחד עם מותגים נוספים בתעשייה הקוסמטיקה והאיפור, הפחית את השימוש במים ב-12% מאז 2010.
  • הודות לתכנון מחודש של המשאבות, חוסך Olay 800,000 טון פלסטיק בשנה.
  • Olay מסיט את הפסולת שנוצרת בתהליך הייצור מהמטמנות וממחזר אותה למוצרי פסולת בעלי ערך, לרבות מרככים לאריגי עור.
  • מפעל הקוסמטיקה והאיפור שלנו באירלנד הפחית את צריכת האנרגיה ב-12% ואת פליטות ה-CO2 ב-16% מ-2010.
אריזת "olay total effets"

ג'ילט

  • חידושים מתמידים בהקטנת האריזות ובייצורן מחומרים מתחדשים
  • המעבר ממכל פלסטיק הנפתח ונסגר כקונכייה לאריזת קרטון חוסך יותר מ-160,000 ק"ג של חומרים מדי שנה.
  • האריזה של "ג'ילט פרו-פיוז'ן" עשויה חומרים מתחדשים שהפחיתו את כמות הפלסטיק שבה ב-57% .
  • האריזות של "גילט ונוס עם Olay" משלבות בין פלסטיק ממוחזר לבין קרטון ופלסטיק רגיל. שילוב זה מפחית את כמות הפלסטיק בהן ב-26%.
  • מקורות של אנרגיה מתחדשת מסייעים להנעת תהליכי הייצור במפעל של ג'ילט במקסיקו. המתקן שמייצר אצלנו את הסכינים ואת ידיות הסכינים זכה בפרסי קיימות ומתגאה ביותר מ-60 מיזמי שימור מ-2010 ובחיסכון של יותר מ -27,000 ליטרים של מים מדי שנה ושל חשמל בכמות המספיקה לצריכה שנתית ממוצעת של יותר מ-1,700 משקי בית אמריקניים.
אריזת "ג'ילט פיוז'ן"

אריאל לכביסה במים קרים

אריאל מעניקה לצרכנים הזדמנות משמעותית לחיסכון באנרגיה בבית, באמצעות בחירה של טמפרטורה נמוכה יותר בכל כביסה והפחתה של עד 50% מהאנרגיה בכל כביסה, בהשוואה לכביסה במים חמימים.

שנים של חידושים ושיתופי פעולה, סייעו לנו להגיע לכל מוצר. קמפיינים באמצעי הפרסום ובחנויות, מסייעים לקונים להבין את תרומתם לקיימות באמצעות כביסה במים קרים- מבלי להתפשר על הביצועים הנהדרים.

שיעור הכביסות במים קרים עלה מ-38% ל-53% מ-2010. עד 2020 אנו שואפים להגיע למצב שבו 70% מכלל הכביסות ייעשו במים קרים.

אריזת "אריאל"

לנור

הצוותים של לנור ידעו שביגוד רך בניחוח טוב הוא סיבה לגאווה בקרב אימהות במקסיקו ובשווקים מתפתחים. לכן, מרככי כביסה מילאו תפקיד מכריע ביום הכביסה. אותם צוותים ידעו גם שאספקת המים בשווקים אלה מועטה ושלעתים קרובות יש לשאת את המים הביתה.

צוותי לנור שיתפו פעולה במשך 3 שנים וחצי עם חברה חיצונית, ופיתחו עמה פורמולה פורצת דרך המאפשרת לאימהות להסתפק בשטיפה אחת בלבד במקום בכמה שטיפות. הפורמולה מסייעת בחיסכון במים של 30-50% בכל כביסה.

"לנור לשטיפה אחת" תומך באחת המטרות של P&G: נגישות לתכשירים החוסכים במים למיליארד אנשים עד 2020.

אריזת פיירי

מיסטר קלין/פלאש

מיסטר קלין, מוצר שזכה לשמות שונים ברחבי העולם, מוכר בכל מקום כסמל לניקיון, אך מסמל גם קיימות. הוספת "מיסטר קלין ליקוויד מאסל" הביאה שני חידושים לבתי הצרכנים.

ראשית, דחיסות המוצר עלתה פי 2.5. עוצמת הניקוי לא השתנתה, אך הבקבוק הפך קטן ומרוכז יותר. האריזה קטנה ב-45% והשימוש במים פחת ב-64%.

שנית, הצוות של מיסטר קלין תכנן פקק עטור פרסים, המוודא שצרכנים שאינם רגילים להשתמש בפורמולות מרוכזות, לא ישתמשו בכמות רבה מדי של המוצר ויבזבזו בכך את כל המוצר מבלי להפיק ממנו את הערך המרבי.

אריזת מיסטר קלין

פיירי טבליות למדיח

פיירי פלטינום הוא מוצר חדשני לשטיפת כלים המאפשר ללקוחות לשמר משאבים בבתיהם. אריזות לשימוש יחיד כוללות חומר ניקוי מרוכז ומבטלות את הצורך בשטיפה מוקדמת במדיח הכלים לפני הכנסת נוזל הניקוי. דילוג על השטיפה המוקדמת עשוי לחסוך לצרכן עד 9,800 ליטרים של מים מדי שנה (על בסיס שימוש בכ-45 ליטרים של מים בשטיפה המוקדמת והפעלת המדיח בתדירות ממוצעת של 4 פעמים בשבוע).

אריזה של פיירי טבליות למדיח

פרטים נוספים