מבנה התאגיד
P&G פועלת באמצעות חמש יחידות עסקיות מגזריות מבוססות קטגוריה, SBU: תינוקות, היגיינה נשית וטיפול במשפחה, יופי, בריאות, טיפוח וטיפול בבדים ובבית. אנו מנהלים את עשר קטגוריות המוצרים שלנו במסגרת היחידות העסקיות האלה.

היחידות העסקיות אחראיות ליצירת מכירות, רווח, מזומנים וערך בשווקים הגדולים והרווחיים ביותר שלנו, שמכונים שווקי מיקוד (Focus Markets) – ומהווים בערך 80% מהמכירות של החברה ו-90% מהרווחים שלה אחרי מס.
בכל שווקי המיקוד, ישנה יחידה מקומית הפועלת לתפעול השוק ועובדת בחלוקה לשש יחידות עסקיות מגזריות, האחראיות על שירותים ובניית יכולות מקומיות, לרבות צוותי לקוחות, תובלה, אחסון, לוגיסטיקה וייצוג של P&G כלפי חוץ.
שאר העולם מאורגן בשווקים תאגידיים (Enterprise Markets) – יחידות נפרדות שאחראיות ליצירת מכירות, רווחים וערך. היחידות העסקיות המגזריות מספקות תוכניות חדשנות ומסגרות פעולה לשווקים התאגידיים כדי שאלה יעמדו ביעדים העסקיים המוסכמים. שווקים תאגידיים חשובים לעתידה של P&G הודות לשיעורי הצמיחה האטרקטיביים של השוק שלהם והכוונה היא להאיץ את הצמיחה ויצירת הערך האלה.
היחידה העסקית המקומית מספקת תמיכה ליחידות העסקיות המגזריות, בדגש על מתן שירותים המחייבים מומחיות גבוהה.
המבנה הזה יוצר ארגון מועצם, גמיש ואחראי יותר שמסוגל להאיץ את הצמיחה ואת יצירת הערך.