מדיניות רשתות חברתיות
טכנולוגיות חדשות מעניקות ל-P&G הזדמנויות ייחודיות לבנות את העסק שלנו ולהקשיב לצרכנים, בעלי עניין ועובדים, ללמוד מהם ולתקשר עמם באמצעות השימוש במגוון רחב של רשתות חברתיות.
רבים מעובדינו ושותפינו משתמשים ברשתות חברתיות במסגרת עבודתם היומיומית. כאשר אנו משתמשים ברשתות חברתיות, חשוב להבין כי החוקים הרבים הקיימים ברחבי העולם ומסדירים את מה ש-P&G רשאית לומר אודות החברה, המותגים והמוצרים שלנו חלים ברשתות חברתיות, בדיוק כמו באינטראקציות עסקיות אחרות שלנו.
P&G פיתחה מדיניות גלובלית לשימוש ברשתות חברתיות (PDF) המתארת את העקרונות לשימוש בהן, וכן את הסטנדרטים והנהלים החלים על עובדים ושותפים כאשר הם משתמשים בהן כאחריות עיקרית במסגרת עבודתם, לצורך שיתוף פעולה פנימי וחיצוני, או בחייהם האישיים. אם נסכם את המדיניות שלנו בשתי נקודות עיקריות, הרי שהן: 1) הפעלת שיקול דעת ו-2) קיום המטרה, הערכים והעקרונות שלנו וכל החוקים הישימים.