שוויון מגדרי

Woman soccer player

אנו רואים באופן שווה

הרבה מהמוצרים שלנו מיוצרים באחידות לנשים ולגברים. יש לנו תובנות לגבי החיים, האתגרים שלפניהם והשאיפות שלהם. ולכן, כשהם נתקלים באפליה מגדרית, אנו עוזרים להם לשנות את העלילה.

ב-2017, השקנו את קמפיין השוויון המגדרי על מנת להציג את העולם כפי שאנו רואים אותו - שיוויני. היא נצפתה מיליוני פעמים ביותר מ-180 מדינות, ונחשבת לאחת יוזמות המקיפות ביותר של 2017 על ידי אגודת הפרסומאים הלאומית (ANA).

Watch video: P&G #WeSeeEqual – Gender Equality

אנו מתמקדים בשלושה תחומים שבהם אנו יכולים לחולל שינוי ייחודי. הקישו על מנת לעבור לכל פרק וללמוד פרטים נוספים.

A couple on a couch watching women's soccer game on TV

פרסום ומדיה

אגודת ANA מצאה ש-28% של מודעות הפרסומת מציגות נשים בצורה שלילית. כאחד מהמפרסמים הגדולים ביותר בעולם, אנו ממנפים את הקול החזק שלנו על מנת לעזור לשבירת הסטראוטיפים ולעורר שינוי.

Ariel #ShareTheLoad

בהודו, 70% מהילדים מאמינים שהכביסה היא האחריות של הנשים - אמונה המושרשת בתרבות שלהם. חומר הכביסה המוביל שלנו מתוכנן לשנות את ההטיה המגדרית הזו... והניע יותר משני מיליון גברים לחתום על עצומה לעזור עם עבודות הבית.

Watch video: Ariel – #ShareTheLoad

Timelines | Katie Couric x SK-II

בקמפיין האחרון לשינוי הגורל, SK-II וקאתי קוריק רוצים לעודד נשים בעולם הרחב, לציין את קו הזמן שלהן ולחגוג את העובדה שהגורל הוא עניין של בחירה, במקום לחיות על פי הציפיות של החברה מהן.

Watch video: The Expiry Date | SK-II #changedestiny

Fairy #MakeItFair

בבריטניה, 70% מהנשים עדיין מבצעות את כל עבודות הבית. לכן, Fairy החליטה להסיר את האות "Y" מהסמל שלה, על מנת להזכיר לכל בן משפחה למלא את חלקו ולהתחייב #MakeItFair.

Watch video: Fairy UK Asks: "Is housework shared fairly in your home?"

Always #LikeAGirl

50% מהבנות חוות ירידה בביטחון העצמי בגיל ההתבגרות - ולעולם לא מקבלות אותו חזרה. Always מקדמת שינוי בהשפעה העמוקה שיכולה להיות למילים על בנות בגיל הזה, ומתחילה עם משפט נפוץ המשמש לעלבון.

Watch video: Always #LikeAGirl
Female interested in rocket and robot technology

הזדמנויות לחינוך וכלכלה

לכל ילדה יש את הזכות לגישה לחינוך. וכאישה, יש לה את הזכות לחיות ולמצות את הפוטנציאל שלה. שוויון כלכלי יכול להפוך את העולם שלנו לחזק יותר. באמצעות התכניות המשפיעות של החברה והמותג שלנו, אנו עוזרים בהפיכת השוויון המגדרי הזה לאפשרי.

חיבור של נשים מנהיגות ליזמים מקומיים

Females working in the office

בשיתוף עם WEConnect International, המנהיגים שלנו התקשרו עם יזמיות מקומיות ברחבי העולם - שיתפו את הטקטיקות שלהן לפיתוח אסטרטגיות ומיומנויות עסקיות.

גישה לחינוך לילדים מקופחים

female child writing in classroom

P&G בהודו סיפקו לבנות גישה לחינוך באמצעות תכנית Shiksha - והביאו לשיפור ביכולת הקריאה והכתיבה מ-20% ל-70%.

שמירת הילדות בבתי הספר

female child in classroom

במדינות מסוימות, הופעת המחזור החודשי יכולה לגרום להיעדרות מבית הספר - או לנשירה בכלל. בשנת 2006, Always החלה לספק לבנות אפריקאיות חינוך לגיל ההתבגרות וכן תחבושות היגייניות. מאז, 78% מבתי הספר דיווחו על שיפור בנוכחות.

The woman and the man present the presentation

סביבה מכילה בתוך P&G

אנו מחויבים ליצירת תרבות שבה מתייחסים בצורה שווה לכולם ויכולים לתרום למימוש המלא שלהם. לכן ייצוג של 50/50 בכל חלקי החברה שלנו נמצא בראש סדרי העדיפויות שלנו.

נשים מובילות בייצור

Woman leading a meeting

באזור שבו התרבות נשלטת על ידי הגברים באופן מסורתי, המפעל שלנו בבנגקוק גאה בהישג ש-70% מהנשים נמצאות בצוות ההנהגה... ו-50% מהן אימהות עובדות. הצלחה זו היא בעיקר תוצאה של ההטבות לאימהות ותרבות מכילה.

תמיכת גברים

Male advocates

אנו הצטרפנו אל Catalyst על מנת להציע את MARC™ (גברים התומכים בשינוי אמיתי) - תכנית המערבת את הלב והמחשבה של גברים כשותפים מלאים בחתירה לשוויון מגדרי.

נשים תומכות בנשים

Women working in office

כשותף תאגידי-מייסד של LeanIn.org, אנו מארחים את מעגלי התמיכה "Lean In Circles" ברחבי העולם. עד כה, יותר מ-4,000 נשים השתתפו בתמיכת עמיתות זו בזו בהתמודדויות עסקיות והקשורות לקריירה.

הטבות שוות להורים

Parents with child

ב-2017, הרחבנו את ההטבות שלנו ב-26 מדינות והן כוללות חופשת לידה, אימוץ וטיפולי פוריות מוגדלת - עד לגיל שנה של הילד.

National Association for Female Executives

חברות מובילות שבהן נשים מנהלות

האיגוד הלאומי לנשים מנהלות

השותפים שלנו

כל יום אנו פועלים ליצירת עולם שרואה שוויון, אבל לא ניתן לעשות זאת לבד. לחיזוק והגדלת ההשפעה שלנו, חברנו לארגונים השותפים למחויבות שלנו לשוויון מגדרי.

    • Association of National Advertisers
    • Lean In
    • Catalyst CEO Champions For Change
    • UN Women
    • Women in the World
    • WASH United
    • Save the Children
    • #SeeHer
    • Global Citizen
    • Seneca Women
    • CARE
    • Sesame Workshop
    • World Vision
    • Network of Executive Women
    • Women’s Business Enterprise National Council
    • WEConnect International
    • LEAD Network
    • Geena Davis Institute on Gender in Media

אבל המתינו, יש עוד

אנו תמיד עובדים על משהו נוסף. למידע אודות מאמצי השוויון המגדרי שלנו - כמו עידוד של סטודנטים ברחבי העולם לעודד את STEM - או לראות את רשימת השותפים המלאה שלנו, ולהוריד את 2018 CITIZENSHIP REPORT.