קיימות סביבתית

Woman is playing with children

צעד אחר צעד, מצמצמים את טביעת הרגל הסביבתית שלנו

העולם תלוי יותר ויותר בחברות הבוחרות בעשיה ברת קיימא. כאחת החברות הגדולות בעולם למוצרי צריכה, יש לנו אחריות סביבתית שמניעה אותנו לעשות את הדבר הנכון. בפרוקטור אנד גמבל הקיימות היא ערך מוביל ואנו מחויבים לעשות את חלקנו בשמירה על כדור הארץ.

היעדים של פרוקטור אנד גמבל לשנת 2030.

במהלך שבוע כדור הארץ ב 2018, פרסמנו את יעדי הקיימות שלנו תחת השם Ambition 2030. ליעדים מרחיקי לכת אלה יש מטרה אחת: לאפשר ולעורר השראה להשפעה חיובית על סביבתנו ועל החברה שלנו, תוך יצירת ערך עבורנו כחברה ועבורך כצרכן.

כדי לענות לשני האתגרים הסביבתיים הדחופים ביותר של עולמנו - משאבים מתכלים והרחבת הצריכה - מיקדנו את היעדים השאפתנים שלנו בתחומים הבאים:

Environmentally friendly factory

Ambition 2030: מותגים שיוצרים השפעה חיובית

בעולם בו אורח חיים בר-קיימא, אנו שואפים שהמותגים שלנו יעמדו בציפיות הביצוע, ועם זאת, יסייעו לפתור כמה מהאתגרים המורכבים המשפיעים על עולמנו. לכן אנו פועלים להפוך את האחריות החברתית והסביבתית שלנו למרכיב עיקרי ביעדיו של כל מותג בסל המותגים שלנו. כך זה נעשה:

Mother daughter in front of the washing machine

היעד: 100% מן המותגים המובילים שלנו יאפשרו ויעניקו השראה לצריכה אחראית

אנו שואפים כי המותגים המובילים שלנו ימשיכו להתרחב וליצור ערך, תוך כדי השפעה חיובית מדידה על החברה והסביבה שלנו.

Ariel 3in1 Pods

המשימה של אריאל (Ariel) היא להמציא מחדש את "נקי כמו חדש" ולצרוך בתוך כך 50% פחות ממשאבים חשובים כמו מים ואנרגיה.

Herbal Essences

המותג הרבל אסנס (Herbal Essences) מתחייב לאפשר לכל אחד ואחת לחוות את הכוח החיובי של הטבע, תוך תמיכה במגוון הביולוגי לטובת בני האדם וכדור הארץ.

הקריטריונים של מותג 2030הודעה לעיתונות על מותג 2030
Adult holding manufacturing waste

היעד: 100% מן האריזות שלנו יהיו ניתנות למיחזור או לשימוש חוזר

ברוב האריזות שלנו נחולל את השינוי באמצעות שילוב של בחירת החומרים, עיצוב האריזה ופעולה עם השותפים שלנו ליצירת פתרונות חדשניים למוצרים ברי-קיימא.

האתגר הייחודי מצוי בחלק נוסף של האריזות שלנו, העשויות מחומרים ותבניות בכמויות קטנות יותר. עד לשנת 2030 נציג פתרונות חדשניים גם בתחומים הטכנולוגי והמסחרי.

היעד ל-2030: להבטיח כי 90% מאריזות המוצרים שלנו ניתנים למחזור.

96% to our 2030 goal

כבר ב-2018 86% מן האריזות של פרוקטור אנד גמבל נחשבות לניתנות למחזור.

Head & Shoulders

באמצעות השותפות עם טרה סייקל (TerraCycle) וסואז (SUEZ) יצרנו את בקבוק השמפו המתמחזר הראשון בעולם, העשוי מעד 25% פלסטיק חופים ממוחזר.

Woman enjoying the fragrance

היעד: ליצור אמינות אפילו גדולה יותר באמצעות שקיפות

אנו יודעים כי האנשים המשתמשים במוצרינו רוצים לדעת ככל שניתן אודות המוצרים שלנו והרכיבים שכלולים בהם. משום כך, אנחנו ממשיכים לפעול בשקיפות באשר לחידושי הרכיבים שלנו ומדעי הבטיחות

Tide HE Turbo

המותג טייד פורקלין (Tide purclean™) כבר אושר כמבוסס על רכיבים ביולוגיים בשיעור של 65%, עם 100% של אריזות ממוחזרות המיוצרות במפעל ששולח אפס פסולת יצור לאתרי הטמנה.

הליך בטיחות המוצרהרכיבים שאנו משתמשים בהםרכיבים תמידיים
Momentum for change

פרס Momentum for Change Lighthouse לשנת 2017 על בקבוק השמפו הממוחזר הראשון העולם, העשוי מפלסטיק חופים

-מזכירות שינוי האקלים של האו"ם

Windmills and forest

Ambition 2030: צמצום טביעת הרגל שלנו בשרשרת האספקה

היעד שלנו הוא לשמור על ההבטחה שלנו לגבי "איכות אמינה". משום כך, מאחורי כל מוצר של פרוקטור אנד גמבל יש מחויבות ואחריות סביבתית של שרשרת האספקה - החל בחיפוש אחר רכיבים ועד הבאת המוצר המוגמר למדפים.

Adult working in factory

היעד: לצמצם את טביעת הרגל שלנו, ולשאוף לפתרונות כלכלה מעגלית (circular economy) המבוססים על התחדשות ושיקום

שאיפה #1 חשמל מתחדש וקיצוץ מחצית מפליטות גזי החממה באתרים של פרוקטור אנד גמבל

שאיפה #2 האתרים שלנו יספקו עלייה של 35% ביעילות ניצול המים ויקבלו לפחות חמישה מיליארדי ליטרים של מים ממקורות מתחדשים.

שאיפה #3 קידום לפחות 10 שותפויות משמעותיות בשרשרת האספקה לעידוד מחזוריות בכל הקשור לאקלים, מים ופסולת.

66% to our 2020 goal

היעד ל-2020: לצמצם את סך כל פליטת גזי החממה ב-30%.
מאז 2018 הפחתנו את הפליטות שלנו ב-20%.

100% to our 2030 goal

היעד ל-2030: צמצום צריכת המים במתקני הייצור ב-20% בכל יחידת ייצור.
שיעור הפחתת המים הגיע ל-24% לכל יחידת ייצור במתקני פרוקטור אנד גמבל.

Forest

היעד: להגן ולהעצים את היערות שאנו תלויים בהם

אנו משתמשים בעיסת עץ בחלק ממוצרינו, ויש לנו מדיניות קפדנית לוודא שאנו מוודאים מיקור חוץ באחריות מיערות המוסמכים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אבל במבט לעתיד, אנו רוצים לעשות יותר- לא רק להגן, אלא גם להעצים אותם.

שאיפה #1 לשתף פעולה עם מספר רב של ארגונים כדי להגדיל את השטח העולמי של יערות מוסמכים, ובה בעת לחזק את מערכות ההסמכה.

שאיפה #2 להוביל מסע מאמצים לפיתוח מוצרים עם גישה חיובית ליערות. בהשראת קרן העולמית לבעלי חיים (World Wildlife Fund), נוהג זה יספק יתרונות בריאות אשר יתמכו ביערות שאנו תלויים בהם.

Farmer

היעד: שיפור המחיה של חוואי דקלים זוטרים

כחברים בשולחן העגול של קיימות שמן הדקלים (Sustainable Palm Oil), אנו מחויבים לאחריות במיקור הדקלים. במקומות כמו מלזיה ואינדונזיה - שבהן יש את שרשרת האספקה הגדולה ביותר ואת הצפיפות הגדולה ביותר של חוואים קטנים - אנו מיישמים תכניות מקומיות לבניית נהלים חקלאיים אחראיים. זה יסייע לחוואים הקטנים להגדיל את התפוקה שלהם כדי לשמור על תקני הקיימות של פרוטור אנד גמבל.

מדיניות שמן הדקלים שלנו
United States Environmental Protection Agency

פרס Climate Leadership לשנת 2017: מנהיג ארגוני

ניתן עבור מנהיגות פעילה לצורך התמודדות עם שינויי האקלים והפחתת הפליטה של גזי החממה על ידי סוכנות הגנת הסביבה של ארה"ב, המרכז לפתרונות אקלימיים ואנרגיה והמרשם האקלימי

Adult washes dishes

Ambition 2030: חברה שעובדת יחדיו

אנחנו הצבנו עוד יעדים לקיימות סביבתית כדי להגן על המים שלנו ולמצוא דרכים לשימוש חוזר בפסולת, אבל אנחנו יודעים גם כי איננו יכולים לעשות זאת לבד. פתרון האתגרים הגדולים ביותר שאנחנו ניצבים מולם יחייב שיתוף פעולה, ומשום כך אנחנו מתמקדים ביצירת שותפויות אשר יאפשרו לבני אדם, לכדור הארץ והעסק שלנו לפרוח.

Clean nature

היעד: יצירת פתרונות למניעת השלכת האריזות לאוקיינוס

מצער אותנו לראות את מה שקורה באוקיינוסים של העולם. זו הסיבה שכללנו התחייבות ספציפית לנושא הפלסטיק ביעדים שלנו ל-2030. אנו מחפשים פתרונות הוליסטיים כך שהאריזות של פרוקטר אנד גמבל לא ימצאו את דרכן לאוקיינוס. אנחנו גם יוצרים שותפויות עם ארגונים שיש להם את אותה מטרה, וכבר מוצאים דרכים לצמצם את הזרימה של מוצרי פלסטיק אל האוקיינוסים בעולם - כמו האיגוד לימים נקיים מפסולת (Trash Free Seas Alliance) של דרום מזרח אסיה.

Fairy

בקבוקי הפלסטיק של פיירי אושן (Fairy Ocean) עשויים מ-10% פלסטיק שמקורו באוקיינוסים ו-90% פלסטיק ממוחזר שלאחר שימוש הצרכן. 100% מן הבקבוקים הממוחזרים הושקו כדי להציג מה ניתן לעשות כדי למנוע מפסולת פלסטיק להגיע לאוקיינוס.

Washing the dishes

היעד: להגן על המים למען בני האדם והטבע

התנהלות אחראית לגבי המים שאנו תלויים בהם היא קריטית עבור העתיד של כדור הארץ. יש תערובת מגוונת של נופים, תרבויות ואקלימים אשר הופכים את סוגיות המים למורכבות ודורשות פתרונות ייחודיים לכל אגן נחל.

עד שנת 2030 אנו שואפים להגדיר בבירור את האגנים המועדפים שלנו, את השותפים שנעבוד איתם ואת הפעולות שיש לנקוט כדי להתמודד עם אתגרי המים המיוחדים לכל אגן. כאשר זה ייעשה, אנו נקדם את הפתרונות להגברת חוסנם.

98% זה היעד שלנו ל-2030

היעד ל-2030: להבטיח כי 70% ממכונות הכביסה יפעלו במחזורים דלי אנרגיה.
מאז 2018 69% מן המטענים הם דלי אנרגיה.

72% זה היעד שלנו ל-2030

היעד ל-2030: לספק למיליארד בני אדם נגישות למוצרים יעילי-מים.
החל מ-2018 סיפקנו נגישות ל-700 מיליון בני אדם.

Cascade Platinum Action Pacs

Fairy Platinum Action מנקה אוכל שנדבק כל כך טוב, עד שניתן לחסוך יותר מ 20 גלון מים לכל מטען.

Arbor day foundation

פרס ידידת היערות (Friend of the Forest Award) של 2018

קרן ארבור דיי

Woman holding a child

היעד: פתרונות מחזור מתקדמים למוצרי היגיינה סופגים

מי חשב על כך שניתן למחזר חיתולים משומשים? אנחנו מצאנו את הדרך ביוזמה משותפת עם פאטר (Fater) האיטלקית. הטכנולוגיה פורצת הדרך משתמשת במוצרי היגיינה סופגים כדי ליצור מוצרים חדשים וחומרים בעלי ערך נוסף. בשיתוף פעולה עם ערים, מפעילי אשפה ושותפים אחרים, אנו מתכננים להפעיל את נוהג המחזור הזה ב-10 ערים ברחבי העולם עד 2030.

Pampers

המותג פמפרס (Pampers) משתמש בטכנולוגיה זו כדי למחזר חיתולים משומשים למכסי בקבוקים ויצירת ויסקוזה, שהוא סיב חצי סינתטי.

Photo - People planting plants

שאיפה ל- 2030: שילוב קיימות במקום העבודה שלנו

ארגון היצור שלנו השיג התקדמות עצומה בכל הקשור לאקלים, מים ופסולת - וזה הודות ללהט וליכולת ההמצאה של עובדינו. אם אנו רוצים להגיע ליעדנו לשנת 2030, אנו יודעים עד כמה זה חשוב לערב אותם.

אנו פיתחנו תכנית מפורטת לאחריות סביבתית עבור עובדים בכל הרמות והארגונים, כדי להבטיח שהם לא רק ידעו מה היעדים שלנו, אלא גם שיהיו להם דרכים לשלב זאת בעבודה שהם מבצעים בכל יום.

לשלב קיימות חברתית וסביבתית כמפתח אסטרטגי בתכניות העסקיות שלנו.

לערב ולהדריך את העובדים בכל הרמות.

להעניק פרסים עבור התקדמות ולשלב את ההכרה בהערכות של ביצועי העובד.

Business intelligence group logo

פרס ההנהגה בקיימות (Sustainability Leadership Awar) לשנת 2018 ופרס יזמות הקיימות של השנה (Sustainability Initiative of the Year Award) לשנת 2018

-ביזנס אינטליג'נס גרופ 2018

ראה את המידע האחרון במאמצי הקיימות הסביבתית

Head & Shoulders

27 בינואר, 2017

הודעה בתוך בקבוק

בשנה שעברה, בעת הפורום הכלכלי העולמי בדאבוס, שווייץ, קרן אלן מקארתור איתגרה את העולם לפעול למען איסוף ושימוש רב יותר בפלסטיק. במסגרת ההערות שלה, החברה חשפה סטטיסטיקה מדהימה: בקצב שבו מתנהלים הדברים, יהיה יותר פלסטיק מאשר דגים בים בשנת 2050.

קרא עוד

Team Up

5 באוקטובר, 2017

פרוקטור אנד גמבל משתתפים יחד עם Living Lands & Waters כדי לייפות את סינסינטי

זו השנה השניה ברציפות שבה 100 עובדים של פרוקטור אנד גמבל הפשילו שרוולים והצטרפו ללווינג לנדס אנד ווטרס (Living Lands & Waters) כדי לנקות את האשפה לאורך גדות נהר אוהיו של סינסינטי.

קרא עוד

German sustainability

9 בינואר , 2018

שותף הקיימות הגרמני ישיק את בקבוק השמפו הראשון של הד אנד שולדרס (Head & Shoulders) שמיוצר מ-20% פלסטיק חופים.

מותג הד אנד שולדרס שלנו (Head & Shoulders) התחיל את שנת 2018 עם שיתוף פעולה חדש עם שותף תעשייתי.

קרא עוד

מלאכתנו אינה נעצרת כאן

כדי לקבל מראה יותר עמוק בפרטי מאמצי הקיימות של פרוקטור אנד גמבל, הורד את דוח האחריות התאגידית שלנו ל-2018. ליותר מידע אודות יעדנו לשנת 2030, הורד את תכנית Ambition 2030. זו רק התחלת המסע שלנו לקידום יעדי הקיימות הסביבתית שלנו, ובעוד אנו עובדים, אנו נמשיך לזהות שותפים ופעולות שאנו מתכוונים לנקוט בהן, ונשתף אתכם בהתקדמותנו בכל שנה.

כל מספרי היעדים מייצגים את ההתקדמות מאז 2010.