לעשות את הדבר הנכון

Children smiling with the glass of water

עשיית הטוב נמצאת בפרטים הקטנים

זה פשוט. אנו רוצים להוביל את השינוי בעשיית הדבר הנכון. המטרה שלנו היא לממש כל הזדמנות שיש לנו - ולא משנה כמה היא קטנה - להוביל שינוי. להוות מקור לטוב וכוח לצמיחה. עבורכם, עבור העולם, ולכל הדורות הבאים.

People, science, the environment and products around the world

הפילוסופיה שלנו

אנו פועלים בכמעט 70 מדינות ויש לנו את אחד מאוספי המותגים החזקים והאמינים ביותר - בשימוש של יותר מ-5 מיליארד אנשים ברחבי העולם. בעוד שאנו משרתים לקוחות מרחבי העולם, אנו גם מחויבים להיות אחת מהחברות בעלות המחויבות החברתית הגדולה ביותר בעולם.

המותגים, העובדים, הפעולות והשותפים של P&G פועלים יחד לעשות את ההבדל - על ידי שקיפות גדולה יותר, בניית שותפויות של שיתוף פעולה, כיבוד זכויות האדם, אחריות ברכש, ובאופן כללי, לעשות את הדבר הנכון.

זה מה שמייחד אותנו.

Woman is playing with children

קיימות

קיימות סביבתית הייתה חלק מהעסקים שלנו במשך עשרות שנים. על מנת להבטיח שתוכלו ליהנות מהמוצרים שאתם אוהבים כיום מבלי לסכן את המחר, הצבנו יעדים שעוזרים לנו לפעול לכיוון החזון שלנו לטווח הארוך.

Sustainability: Enable responsible life

לאפשר צריכה, אריזה, מרכיבים ובטיחות אחראיים

Sustainability: Reduce our footprint - Icon

להפחית את טביעות הרגל שלנו, להגן על היערות, ולשפר את פרנסתם של בעלי המשקים החקלאיים הקטנים

Sustainability: Advance recycling solutions - Icon

להבטיח שהאריזות לא ימצאו את דרכן לאוקיינוסים, לשמור על המים ולקדם פתרונות מחזור

Sustainability: Integrate sustainability into business plans - Icon

לחנך את העובדים, לשלב קיימות בתכניות עסקיות ולגמול על התקדמות

למידע נוסף
Children playing with water

IMPACT בקהילה

כמומחים בדברים הנמצאים בבית, אנו מרגישים אחריות חברתית להביא בריאות, היגיינה ונוחות לביתם של אלו הזקוקים לכך. שם המוצרים שלנו חשובים יותר מתמיד.

אנחנו בונים בתים עם Habitat for Humanity שמשתמשים בכ -7 טונות של פלסטיק ממוחזר

עיצבנו במיוחד חיתולים חד פעמיים לפגים בשיתוף עם אחיות NICU

IMPACT בקהילה
Woman soccer player

שוויון מגדרי

אנו שואפים לבנות עולם טוב יותר עבורנו - חופשי מהטיות ועם קול וייצוג שווים לנשים ולגברים. עולם שבו כולם רואים שוויון.

לאחר מסע הפרסום של Always‏ - #LikeAGirl, כ-76% חשבו על המשפט כביטוי חיובי (לעומת 19% לפני כן)

סביבה מכילה בתוך P&G

אנו פועלים לייצוג 50/50 של גברים ונשים בחברה שלנו

למידע נוסף
Children playing with adults

גיוון והכלה

נקודות מבט ייחודיות, מסורת וניסיון הופכים אותנו לחזקים יותר. ולכן הצוותים שלנו מייצגים מגוון דתות, מעל 145 לאומים וגם תומכים גאים בזכויות להט"בים.

קיבלנו ציון מושלם במדד השוויון התאגידי של הקרן לזכויות אדם בפעם הרביעית ברציפות.

הצטרפנו לתכנית הפעולה של המנכ"ל וקידמנו גיוון והכלה במשרדים שלנו

למידע נוסף
Test tubes

חלופות לניסויים בבעלי חיים

P&G מאמינה שביטול ניסויים בבעלי חיים הוא הדבר הנכון. איננו בודקים את מוצרינו או את מרכיביהם על בעלי חיים בשום מקום בעולם, אלא אם הדבר נדרש על פי חוק. נמשיך לפתח שיטות חלופיות, שאינן כרוכות בשימוש בבעלי חיים, ולפעול עם ממשלות וארגונים בכל רחבי העולם בכדי לשים קץ לניסויים בבעלי חיים.

פיתחנו יותר מ-50 שיטות חלופיות, שאינן מערבות בעלי חיים.

השקענו כמעט 410 מיליון דולר במציאת חלופות וקבלת אישורים עבורם ברחבי העולם.

רווחתם של בעלי החיים

דוח אחריות תאגידית 2019

אחריות תאגידית היא משימה חשובה מאוד בשבילנו. לצפייה במכלול עשייתנו וכמה מהיעדים שלנו לעתיד, הורידו את דוח Corporate Citizenship Reports של 2019