לעשות את הדבר הנכון

ילדים מחייכים עם כוס מים.
אייקון - עושים את הדבר הנכון.

עשיית הטוב נמצאת בפרטים הקטנים

זה פשוט. אנו רוצים להוביל את השינוי בעשיית הדבר הנכון. המטרה שלנו היא לממש כל הזדמנות שיש לנו - ולא משנה כמה היא קטנה - להוביל שינוי. להוות מקור לטוב וכוח לצמיחה. עבורכם, עבור העולם, ולכל הדורות הבאים.

אנשים, מדע, סביבה ומוצרים סביב העולם.

הפילוסופיה שלנו

אנו פועלים בכמעט 70 מדינות ויש לנו את אחד מאוספי המותגים החזקים והאמינים ביותר - בשימוש של יותר מ-5 מיליארד אנשים ברחבי העולם. בעוד שאנו משרתים לקוחות מרחבי העולם, אנו גם מחויבים להיות אחת מהחברות בעלות המחויבות החברתית הגדולה ביותר בעולם.

המותגים, העובדים, הפעולות והשותפים של P&G פועלים יחד לעשות את ההבדל - על ידי שקיפות גדולה יותר, בניית שותפויות של שיתוף פעולה, כיבוד זכויות האדם, אחריות ברכש, ובאופן כללי, לעשות את הדבר הנכון.

זה מה שמייחד אותנו.

אישה משחקת עם ילדים.

קיימות

קיימות סביבתית הייתה חלק מהעסקים שלנו במשך עשרות שנים. על מנת להבטיח שתוכלו ליהנות מהמוצרים שאתם אוהבים כיום מבלי לסכן את המחר, הצבנו יעדים שעוזרים לנו לפעול לכיוון החזון שלנו לטווח הארוך.

קיימות, מאפשרים חיים אחראים.

לאפשר צריכה, אריזה, מרכיבים ובטיחות אחראיים

קיימות. אייקון - הפחתת טביעת רגל.

להפחית את טביעות הרגל שלנו, להגן על היערות, ולשפר את פרנסתם של בעלי המשקים החקלאיים הקטנים

קיימות. אייקון - קידום פתרונות מחזור.

להבטיח שהאריזות לא ימצאו את דרכן לאוקיינוסים, לשמור על המים ולקדם פתרונות מחזור

קיימות. אייקון- שילוב קיימות בתכניות עסקיות.

לחנך את העובדים, לשלב קיימות בתכניות עסקיות ולגמול על התקדמות

למידע נוסף
ילדים משחקים במים.

IMPACT בקהילה

כמומחים בדברים הנמצאים בבית, אנו מרגישים אחריות חברתית להביא בריאות, היגיינה ונוחות לביתם של אלו הזקוקים לכך. שם המוצרים שלנו חשובים יותר מתמיד.

אייקון - תרומה.

אנחנו בונים בתים עם Habitat for Humanity שמשתמשים בכ -7 טונות של פלסטיק ממוחזר

אייקון - שיתוף.

עיצבנו במיוחד חיתולים חד פעמיים לפגים בשיתוף עם אחיות NICU

IMPACT בקהילה
שחקנית כדורגל.

שוויון מגדרי

אנו שואפים לבנות עולם טוב יותר עבורנו - חופשי מהטיות ועם קול וייצוג שווים לנשים ולגברים. עולם שבו כולם רואים שוויון.

אייקון - אחרי.

לאחר מסע הפרסום של Always‏ - #LikeAGirl, כ-76% חשבו על המשפט כביטוי חיובי (לעומת 19% לפני כן)

סביבה מכילה בתוך P&G

אנו פועלים לייצוג 50/50 של גברים ונשים בחברה שלנו

למידע נוסף
ילדים משחקים עם מבוגרים.

גיוון והכלה

נקודות מבט ייחודיות, מסורת וניסיון הופכים אותנו לחזקים יותר. ולכן הצוותים שלנו מייצגים מגוון דתות, מעל 145 לאומים וגם תומכים גאים בזכויות להט"בים.

אייקון - סקירה.

קיבלנו ציון מושלם במדד השוויון התאגידי של הקרן לזכויות אדם בפעם הרביעית ברציפות.

קואליציאת מנכ"לים ומנכ"ליות לגיוון והכלה

הצטרפנו לתכנית הפעולה של המנכ"ל וקידמנו גיוון והכלה במשרדים שלנו

למידע נוסף
תמונה - ללא אכזריות

המחויבות שלנו ל- #BeCrueltyFree

אנו קוראים לשים קץ לכל הניסויים בבעלי חיים של מוצרים קוסמטיים ברחבי העולם, ואנו גאים לשתף פעולה עם הארגון Humane Society International בניהול המסע #BeCrueltyFree Campaign למען קידום החזון הזה.

התמיכה שלנו ב-#BeCrueltyFree מהווה צעד נוסף במסגרת מחויבותנו המתמשכת להפוך את הניסויים בבעלי חיים לדבר שחלף מן העולם. המסע שלנו החל לפני יותר מ-40 שנה באמצעות מחקר מתמשך, השקעת משאבים ויצירת שותפויות במטרה לפתח חלופות לניסויים בבעלי חיים ולעודד את השימוש בהן. מאמצים אלה תורמים למטרה נעלה ביותר, ומאפשרים לנו ולאחרים לפתח מוצרים שלא נוסו על בעלי חיים. התרומה שלנו כוללת:

אייקון מפותח.

השקעה של כ-460 מיליון דולר במציאת חלופות לניסויים בבעלי חיים במהלך 40 השנים האחרונות; פיתוח של יותר מ-25 שיטות שאינן כוללות ניסויים בבעלי חיים; פרסום של יותר מאלף מחקרים מדעיים.

לחיצת יד.

שיתופי פעולה עם ארגונים בינלאומיים מובילים בנושא רווחת בעלי חיים, ובריתות עם גורמים בענף למען קידום שיטות שאינן כוללות ניסויים בבעלי חיים ברחבי העולם.

Icon megaphone

תמיכה בשימוש נרחב של שיטות שאינן כוללות ניסויים בבעלי חיים ואימוצן על ידי מדענים וקובעי מדיניות ברחבי העולם במשך יותר מ-25 שנים.

מחויבות ל- BeCrueltyFree#
Humane Society International logo
Human Toxicology Project Consortium

דוח אחריות תאגידית 2020

אחריות תאגידית היא משימה חשובה מאוד בשבילנו. לצפייה במכלול עשייתנו וכמה מהיעדים שלנו לעתיד, הורידו את דוח Corporate Citizenship Reports של 2020