עשיית הטוב נמצאת בפרטים הקטנים
זה פשוט. אנו רוצים להוביל את השינוי בעשיית הדבר הנכון. המטרה שלנו היא לממש כל הזדמנות שיש לנו - ולא משנה כמה היא קטנה - להוביל שינוי. להוות מקור לטוב וכוח לצמיחה. עבורכם, עבור העולם, ולכל הדורות הבאים.
הפילוסופיה שלנו
אנו פועלים בכמעט 70 מדינות ויש לנו את אחד מאוספי המותגים החזקים והאמינים ביותר - בשימוש של יותר מ-5 מיליארד אנשים ברחבי העולם. בעוד שאנו משרתים לקוחות מרחבי העולם, אנו גם מחויבים להיות אחת מהחברות בעלות המחויבות החברתית הגדולה ביותר בעולם.
המותגים, העובדים, הפעולות והשותפים של P&G פועלים יחד לעשות את ההבדל - על ידי שקיפות גדולה יותר, בניית שותפויות של שיתוף פעולה, כיבוד זכויות האדם, אחריות ברכש, ובאופן כללי, לעשות את הדבר הנכון.
זה מה שמייחד אותנו.

קיימות
קיימות סביבתית הייתה חלק מהעסקים שלנו במשך עשרות שנים. על מנת להבטיח שתוכלו ליהנות מהמוצרים שאתם אוהבים כיום מבלי לסכן את המחר, הצבנו יעדים שעוזרים לנו לפעול לכיוון החזון שלנו לטווח הארוך.
לאפשר צריכה, אריזה, מרכיבים ובטיחות אחראיים
להפחית את טביעות הרגל שלנו, להגן על היערות, ולשפר את פרנסתם של בעלי המשקים החקלאיים הקטנים
להבטיח שהאריזות לא ימצאו את דרכן לאוקיינוסים, לשמור על המים ולקדם פתרונות מחזור
לחנך את העובדים, לשלב קיימות בתכניות עסקיות ולגמול על התקדמות

IMPACT בקהילה
כמומחים בדברים הנמצאים בבית, אנו מרגישים אחריות חברתית להביא בריאות, היגיינה ונוחות לביתם של אלו הזקוקים לכך. שם המוצרים שלנו חשובים יותר מתמיד.
אנחנו בונים בתים עם Habitat for Humanity שמשתמשים בכ -7 טונות של פלסטיק ממוחזר
עיצבנו במיוחד חיתולים חד פעמיים לפגים בשיתוף עם אחיות NICU

שוויון מגדרי
אנו שואפים לבנות עולם טוב יותר עבורנו - חופשי מהטיות ועם קול וייצוג שווים לנשים ולגברים. עולם שבו כולם רואים שוויון.
לאחר מסע הפרסום של Always - #LikeAGirl, כ-76% חשבו על המשפט כביטוי חיובי (לעומת 19% לפני כן)
אנו פועלים לייצוג 50/50 של גברים ונשים בחברה שלנו

גיוון והכלה
נקודות מבט ייחודיות, מסורת וניסיון הופכים אותנו לחזקים יותר. ולכן הצוותים שלנו מייצגים מגוון דתות, מעל 145 לאומים וגם תומכים גאים בזכויות להט"בים.
קיבלנו ציון מושלם במדד השוויון התאגידי של הקרן לזכויות אדם בפעם הרביעית ברציפות.
הצטרפנו לתכנית הפעולה של המנכ"ל וקידמנו גיוון והכלה במשרדים שלנו

המחויבות שלנו ל- #BeCrueltyFree
אנו קוראים לשים קץ לכל הניסויים בבעלי חיים של מוצרים קוסמטיים ברחבי העולם, ואנו גאים לשתף פעולה עם הארגון Humane Society International בניהול המסע #BeCrueltyFree Campaign למען קידום החזון הזה.
התמיכה שלנו ב-#BeCrueltyFree מהווה צעד נוסף במסגרת מחויבותנו המתמשכת להפוך את הניסויים בבעלי חיים לדבר שחלף מן העולם. המסע שלנו החל לפני יותר מ-40 שנה באמצעות מחקר מתמשך, השקעת משאבים ויצירת שותפויות במטרה לפתח חלופות לניסויים בבעלי חיים ולעודד את השימוש בהן. מאמצים אלה תורמים למטרה נעלה ביותר, ומאפשרים לנו ולאחרים לפתח מוצרים שלא נוסו על בעלי חיים. התרומה שלנו כוללת:
השקעה של כ-460 מיליון דולר במציאת חלופות לניסויים בבעלי חיים במהלך 40 השנים האחרונות; פיתוח של יותר מ-25 שיטות שאינן כוללות ניסויים בבעלי חיים; פרסום של יותר מאלף מחקרים מדעיים.
שיתופי פעולה עם ארגונים בינלאומיים מובילים בנושא רווחת בעלי חיים, ובריתות עם גורמים בענף למען קידום שיטות שאינן כוללות ניסויים בבעלי חיים ברחבי העולם.
תמיכה בשימוש נרחב של שיטות שאינן כוללות ניסויים בבעלי חיים ואימוצן על ידי מדענים וקובעי מדיניות ברחבי העולם במשך יותר מ-25 שנים.
דוח אחריות תאגידית 2021
אחריות תאגידית היא משימה חשובה מאוד בשבילנו. לצפייה במכלול עשייתנו וכמה מהיעדים שלנו לעתיד, הורידו את דוח Corporate Citizenship Reports של 2021