TIDE

 

TIDE , מותג הכביסה הנמכר ביותר בעולם, חולל מהפכה בתחום הכביסה כבר עם השקתו בשנת 1946. ב-2002, מיד עם הגעתו לארץ, זכה המותג להצלחה רבה בישראל ונכנס למקום השני בשוק אבקות הכביסה.

המותג מוכר לציבור הצרכנים בין היתר בזכות קמפיין "יש לבן, ויש לבן טייד". הקמפיין כלל תמונות מסיטואציות משפחתיות- המציגות ילד בלבוש לבן, המתבלט בין קבוצת חבריו בלובן ובניקיון בגדיו. הקמפיין אף זכה בתחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי, האפי, לשנת 2005.

ניקיון מצוין ולובן מושלם
ב-2008 השיקה החברה בישראל את טייד סנסיטיב, אבקת כביסה המכילה תמציות קמומיל ואלוורה ומתאימה גם לבעלי עור רגיש. טייד סנסיטיב עמדה בשורה של בחינות דרמטולוגיות וקליניות והיא מומלצת לכביסת בגדים של בעלי עור רגיש. טייד סנסיטיב מספקת נקיון מצוין ולובן מושלם – כבר מהכביסה הראשונה.

ב-2010 השיקה החברה את סדרת נוזלי הכביסה של טייד: טייד ג'ל כביסה מרוכז, המצויד בטכנולוגיות ייחודיות ומתקדמות, המעניקות לבגד ניקיון מצוין ולובן מושלם. הודות למרכיב המלבין האופטי ולרכיבים הייחודיים, טייד ג'ל מספק לבגדים לובן מושלם ובוהק.
טייד ג'ל הוא ג'ל כביסה מרוכז במיוחד: בקבוק טייד ג'ל 3 ליטרים מספיק לעד 75 כביסות ובקבוק של 1.5 ליטרים מספיק לעד 37 כביסות.

הידעת?

  • השם TIDE ("מפנה" באנגלית) מתייחס למפנה ולמהפכה שחוללה האבקה בעולם הכביסה.

  • פריצת הדרך הטכנולוגית של המותג הגיעה כמעט במקרה. לקוחות שהשתמשו בזמנו בסבונים, התלוננו על התפתחות אבנית, המזיקה לצינורות במכונות הכביסה. כדי לעצור את בניית האבנית, הוסיפו החוקרים פוספט לנוסחת אבקת הכביסה. בדיעבד התברר כי החומר הקפיץ את איכות אבקת הכביסה.

  • בסקר, שנערך על ידי המגזין היוקרתי Harris Poll לרגל המילניום, נבחרה TIDE בין 10 המותגים המוכרים והאהובים בהיסטוריה העולמית, לצד סוני, דל, פורד, קוקה קולה וג'נרל אלקטריק.

  • השם אופרת סבון נוצר בזכות מהלך שיווקי של TIDE. כדי לקדם את מכירות האבקה בקרב נשים באמצעות המדיה הטלוויזיונית, פרסה החברה את חסותה על סדרת דרמה טלוויזיונית המשכית, לעקרות הבית. בזכות המהלך השיווקי, קיבל כל הז'אנר בהדרגה את ההגדרה "אופרת סבון".

  • TIDE מעניקה חסות למרוצי המכוניות היוקרתית ה-NASCAR (המקבילה האמריקנית לפורמולה 1) יותר מ-15 שנה. בנוסף, מטפחת TIDE קבוצה עם מיטב הנהגים המתחרה במרוצים. למעלה מ-120 מיליון אנשים צופים במרוצים באמריקה ו-50% מהצופים במרוצים הם דווקא נשים!

  • לרגל חגיגות 50 שנה של TIDE, יזמו מובילי המותג, בשיתוף המגזין היוקרתי PEOPLE, תחרות "הילד המלוכלך ביותר באמריקה". הזוכה, ילד מניו יורק, שכיסה עצמו בקטשופ, שוקולד, חרדל, קרם ובוץ מה"סנטרל פארק". על כל הצבעה במהלך התחרות, תרמה TIDE סכום כסף לארגוני סיוע לילדים.

www.tide.com

http://www.pgproductsafety.com/productsafety/index.shtml

 

 

תמונה

 

Tide bottom