אולוויז

® Always הן התחבושות היגייניות הראשונות עם כנפיים שפותחו ויובאו ארצה. למוצרי אולוויז כנפיים גמישות, הנצמדות טוב יותר לצידי התחתונים ותוחם ביטחון המספקים הגנה מלאה לאישה. כיום, מציעה אולוויז 8 סוגים של תחבושות בדרגות הגנה שונות, ההופכות את אולוויז לבחירה מנצחת.

הידעת?

  • כדי לצמצם את תופעת התסמונת הקדם וסתית כדאי להימנע מקפאין, להפחית בכמויות המלח והבשר האדום ולהוריד את מידת הלחץ.
  • לפני 100 שנה הגיל הממוצע לתחילת המחזור היה 18-17 שנים ונמשך עד גיל 40 כיום הגיל הממוצע עומד על 13-12 שנים ונמשך עד גיל 52 לערך.
  • הקמפיין "שיהיה לך מחזור שמח" שפורסם ב- 2008 הוא קמפיין מהפכני המשנה באופן מהותי את תפיסת המחזור החודשי. זו הפעם הראשונה בה העיסוק במחזור החודשי נעשה בדרך חיובית, קלילה וכייפית.
  • לא תמיד נשים השתמשו באולוויז... הפילוסוף היווני היפוקראטס (460-377 לפני הספירה) דיווח שנשים משתמשות בפשתן בזמן המחזור החודשי. הנשים הרומאיות העדיפו צמר מצופה שעווה. נשות שבט הנאווחו האינדיאני השתמשו בבד ועליו אזוב, עלי תירס, פרווה או קליפת עץ. בתקופות מאוחרות יותר ועד תחילת המאה ה- 20 נהגו נשים להיעזר בבדים מקופלים אשר נשטפו מדי שימוש, ואפילו נמצאו תחבושות סרוגות בנורווגיה!

ובישראל?

  • בסקר TGI שנערך לאחרונה עבור פרוקטר & גמבל נשאלו נשים ישראליות מה משפר את הרגשתן בזמן מחזור. 32.1% ציינו ששוקולד איכותי ישפר את הרגשתן, 26.2% העדיפו צפייה ביתית בסרט (מכורבלות בשמיכה), 13.9% בחרו פרחים ו- 11.2% ציינו שהדבר שישפר את הרגשתן הוא... קבלת מחמאות!
  • המותג אולוויז חבר לאתר הנערות המוביל בישראל 4girls.co.il . האתר מאפשר לנערות צעירות לקבל מידע על כל מה שמעניין אותן- ולקבל תשובות דיסקרטיות לכל שאלותיהן. נערות יכולות לפנות לאתר בנושאים הקשורים למחזור, יחסים, טיפוח, בריאות, שינויים גופניים בגיל ההתבגרות ועד ליופי ואופנה, וכן לשחק במשחקים כייפיים ולהשתתף בסקרים מעניינים.
  • עפ"י סקר שערך מותג אולוויז 40% מהנשים הישראליות והאירופאיות עדיין מתייחסות למחזור כאל נושא שהוא טאבו ורק 6% מהנשים מרגישות בנח לשוחח עם גברים על המחזור שלהן.
  • ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בצריכת תחבושות היגייניות לנפש. היא גם המדינה המובילה בעולם בצריכת מגני תחתון לנפש. 1.4 מיליון נשים בישראל משתמשות בתחבושות אולוויז, בשנה. נורמל פלוס של אולוויז היא מידת התחבושת הנמכרת ביותר בישראל.
  • לפי סקר שנערך באולוויז, הצרכנית הישראלית משקיעה בשנה בממוצע 100 ₪ על תחבושות היגייניות ומחליפה בממוצע כ- 20 תחבושות במחזור.
  • על פי סקר שערכה אולוויז בקרב בנות נוער בגילאי 12 – 17 מצא כי לשאלה: "מי מחליט איזה מוצר לקנות בתחום התחבושות היגייניות?" ענו 52% מן הנסקרות כי הן עצמן מחליטות ואילו - 20% ענו "אמא מחליטה".
  • צרכניות רבות בישראל משתמשות בתחבושת מיוחדת לשעת הלילה, כמו אולוויז נייט.

 

 

http://www.pgproductsafety.com/productsafety/index.shtml

תמונה

 

always bottom