כוחו של ייעוד

פרוקטר אנד גמבל היא חברה בינלאומית: אנו משווקים את מוצרינו בלמעלה מ-180 ארצות ונוגעים בחייהם של 5 מיליארדי אנשים. עם המעמד מגיעה האחריות, ולצדה גם הזדמנות. האחריות שלנו כחברה היא לגלות אזרחות תאגידית אתית - אך ההזדמנות שלנו היא גדולה בהרבה, והיא מתבטאת בייעוד שלנו.

הצהרת הייעוד של פרוקטר אנד גמבל מבטאת תכלית משותפת הנותנת לנו השראה בכל יום:

הייעוד שלנו

אנו מספקים מוצרים ושירותים ממותגים בעלי ערך ובאיכות מעולה המשפרים את חיי היומיום של צרכנינו ברחבי העולם. בתמורה, צרכנינו מתגמלים אותנו במובילות במכירות וברווחים וביצירת ערך מוסף אשר יאפשרו לעובדינו, לבעלי המניות שלנו ולקהילות שבהן אנו חיים ופועלים לפרוח ולשגשג, כיום ובדורות הבאים.

הכוח מאחורי הייעוד של פרוקטר אנד גמבל
מותגי פרוקטר אנד גמבל משרתים למעלה מ-5 מיליארד מתוך למעלה משבעה מיליארד או יותר בני אדם החיים על כדור הארץ כיום. זו מחשבה מעוררת השראה.

עם זאת, לפני שנוכל לשרת את יתר צרכני העולם תוך שמירה על רווחיות, אנו מנסים לשפר את חייהם באמצעות תכניות אחריות תאגידית ויוזמות כמו "מי שתייה בטוחים לילדים" ו"'אריזה 1 = חיסון 1". אנו מאמינים שכך נאפשר להם לפרוח, לזכות באיכות חיים טובה יותר, ועם הזמן, להצטרף לקהל הצרכנים שאנו משרתים באמצעות המותגים שלנו.

הייעוד המשותף שלנו מושך אליו קבוצה בלתי רגילה של אנשים מכל רחבי העולם - זהו כוח העבודה המגוון ביותר בהיסטוריה של פרוקטר אנד גמבל. יחד, אנו מייצגים למעלה מ- 140 בני לאומים שונים. פילוסופיית הגיוס והפיתוח שלנו, "לצמוח מבפנים" (promotion from within), מטפחת תרבות חזקה של אמון וחוויות משותפות. הגיוון של עובדינו, התרבות המשותפת והייעוד המשותף מגדירים אותנו ומאפשרים לפרוקטר אנד גמבל להגיע למיליארדי אנשים ולשפר את חייהם בכל יום.

ייעוד, ערכים ועקרונות

הייעוד, הערכים והעקרונות שלנו הם היסודות של התרבות שלנו. הייעוד שלנו מאחד אותנו בחזון משותף, הערכים שלנו מנחים את התנהגותנו זה כלפי זה, והעקרונות שלנו מבטאים את האמונות שלנו כלפי עסקינו.

צוות ההנהלה

צוות ההנהלה שלנו משקף קבוצה מוכוונת מטרות של אנשים עתירי ניסיון, המגיעים מרקעים שונים ומחלקים שונים של החברה. כל אחד מהם מביא לפעילותו היומיומית מנהיגות ולהט לחדשנות.

פיתוח מנהיגות

פיתוח מנהיגים חדשים הוא באחריותו של כל מנהל ברחבי פרוקטר אנד גמבל. הגישה שפיתחנו, "לצמוח מבפנים", מבטיחה את מעורבות המנהלים וקובעת מסלול ברור להצמחת המנהיגות הייחודית המאפיינת את פרוקטר אנד גמבל.

גיוון והכלה

שמירה על גיוון רעיונות, ניסיון, מוצא ומגדר חיונית ליכולתנו להגיע לצרכנים בכל רחבי העולם ולשפר את חייהם. תרבות של הכלה בחברה שלנו מבטיחה לא רק ייצוג למגוון הזה, היא גם חלק בלתי נפרד מהדרך שלנו להתחרות ולהצליח בכל יום.